.

.

неделя, 26 февруари 2017 г.

Днес на Сирни Заговезни искам да ти кажа точно това: Скъпа Кати Янакиева Янгьозова Моля те спри в този момент така да се подиграваш и бъди много по достоен и добър човек в живота си ! Към семейството ми и към мен. Мечтая да се оженя за теб и да имам най - прекрасните деца от теб Кати Янгьозова.



Моля те прости ми и бъди с мен Кати Янакиева Янгьозова, моля те пристани да си такава отвратителна жена, постоянно към хората,който не познаваш и невиждаш! 


Нищо незнаеш за любовта ми и незнаеш колко си обичана днес или преди 10 години, дори неможеш да си го представиш! 


Моля те пристани така да зачеркваш, без да даваш мигове време и шансове в живота. 


Моля те пристани да си мислиш, че нямам шанс към теб,защото аз смятам точно обратната всеки ден от моя живот! 


Всеки ден смятам че ти Кати Янгьозова ще бъдеш с мен и ще ми дадеш шанс в живота!


Всеки път като ти пиша се надявам за твоята ръка Кати Янакиева Янгьозова! 


Заради всички скъпи хора в живота ми който починаха....Моля те... престани всеки ден да тъпчиш така  по този начин мечтите ми за нас/за теб! 


Дано някога да цениш семейството на другия доста повече от колкото показваш в живота Кати Янакиева Янгьозова! 


Някога ми каза да съм смирен, а ти никога не си знаела колко смирен човек съм в живота, защото не ме познаваш и никога не си познавала! 


Не мисля да те оставям намира. Много спокоен и добър човек съм, жалко че никога не си можела да оцениш това в живота!


Дано някога ти да бъдеш достатъчно смирена и добра , за да дадеш истински шанс. Дано твоето семейство да бъде достатъчно смирено ! 


Харесала си друг и мечтаеш за него ? И заради това немога да осъществя мечтите си от 10 години насам? Заради това чисто и просто ограничаваш другите хора и не им позволяваш да покажат чувствата и обичта си! 


Заради това трябва да те оставя , за да осъществиш ти мечтите си ли? Не, никога няма да те оставя намира. И винаги за всичкото това време по който се държиш ще те обвинявам и сърдя! 


Бих ти помогнал да сбъднеш мечтите си и бих искал да съм част от това. Но никога няма да те оставя намира или да се подиграваш така по този начин.


Моля те пристани, моля те погледни и спри!Все си мисля как е способен човек като теб да обича, докато така отвратително се държи в живота....казвам ти го ето отново и отново:     Обичам те и мечтая за теб. Мечтая за теб да се оженя Кати Янакиева Янгъозова, моля те прости и бъди с мен, до мен в живота. Мечтая да те прегръщам и целувам всеки ден докато ме има на този свят.

 

Баща ми Бог да го прости, знаеш ли какво ми каза някога, когато бях по - малък и те свалях ? " Има си приятел и какво от това ! Ти можеш да я спечелиш въпреки това.  " Или поне думите му имаха този смисъл, да не се предавам в живота към теб. И днес искам ръката ти въпреки всичко и всеки! И така ще е докато ме има на този свят, докато дишам! Обещавам ти го Кати Янакиева Янгьозова. 


Ти беше на 15-16-17 години може би...абсолютно незнаеше какво искаш от живота си. И днес си пак същата кифла, напук мен, напук чувствата който искам да ти покажа всеки ден. Напук думите на баща ми и напук моето прекрасно семейство. Не смяташ ли че прекаляваш Кати Янакиева Янгьозова ??? НЕ смяташ ли че заслужавам най-накрая уважение и обич ??? Кога ще искаш да простиш ? Не мисля че някога съм имал шанс , за да съм го загубил. Абсолютно всичко към теб което някога съм правил, винаги в живота бих го повторил! 


Не смятам че заслужавам и част от всичко това което ти като човек или твоето семейство си мислят и правят.Ти просто се подиграваш със семейството ми така го чувствам всеки ден от много време и години. Ти просто се подиграваш на мен! 



Моля те спри в този момент и бъди много по достоен човек в живота си! Моля ПРОСТИ , ИЗВИНЯВАЙ .... ТЕБ ОБИЧАМ КАТИ ЯНАКИЕВА ЯНГЪОЗОВА !Моля те мечтая всеки ден за твоята ръка само. Ти си единствената звезда в моя беззвезден живот!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче