.

.

четвъртък, 1 декември 2016 г.

ღ Скъпа Кати Янакиева Янгьозова, почти винаги започнвам с тези думи и звършвам с ... обичана си изключително ! Мечтая да те прегърна, мога да те прегръщам цял ден и пак няма да ми е достатъчен. Иска ми се всичко романтично, скъпо и обично с теб и заради теб да го създам. Каквото и да ми се случва гадно и отвратително в живота. От части благодарение на теб или просто съдба.Теб избирам и в този миг, и твоята ръка искам както винаги. Колкото и време да мине, ти винаги ще си най - красивата жена за мен, защото всяка една моя мечта живее в сърцето ми, заради твойто сърце, заради твойте кафеви очички точно любима ! Моля те прости ми, моля те някога да желаеш да си обичана от мен и моето семейство. ღ

Знам че не четеш много от думите ми. Отдавна си доказала че незачиташ нищо на този свят. Винаги си спомням съм те питал , какво е за теб семейството Кати Янакиева Янгьозова ? Просто защото ми е отвратително, да те гледам да си такава жена в живота. Но това винаги е било от първата ти лъжа, когато се беше напила и искаше да го покажеш. Чудно ми е кога ще преживееш наглоста си в живота и ще искаш да простиш на човек ? Аз те обичам, въпреки всичко това, което си правила Кати Янакиева Янгьозова. Аз ще те обичам винаги в живота ми, независимо какво ще направиш утре.Прошката май е единствения начин , да познаваш някого ? Или ти би простила , но не би познавала човек-а , когото толкова години си обиждала и наранявала? Дори сега в този момент го правиш.Но въпреки това прощаваш ? Аз за нищо не бих ти простил , но и не бих ти сторил зло или пък бих искал да изпитваш някаква болка. Просто ми е достатъчно това, да виждаш тези думи Думите , че не бих ти простил , за това което правиш, за това мълчание, за времето в което не си искала да познаваш, за времето в което плюеш по семейството ми.За времето в което мечтаех за теб,да и днес мечтая. Но преди 8 години примерно, би направила доста повече щастие в хората , който сега са мъртви и ми липсват до болка. Би ги оценила може би достойно, а не като постъпи с мен.Даваш ли си сметка за нещо на този свят ? Когато избереш да познаваш един човек , а друг да го мразиш ? Даваш ли си сметка когато се влюбиш, а преди това просто си плюла по любовта на друг ? И днес съм тук, за да ти кажа най - милите думи , който съм казвал на някого ! Липсваш ми. Иска ми се всичко с теб. Аз достатъчно време ще те обичам , за да ми простиш. Достатъчно време ще живея за да ти докажа , че те обичам. Дори да не получа любовта ти , знаеш бих направил всичко всеки ден за теб Кати Янакиева Янгьозова. Това ще го виждаш , точно всеки ден. Надявам се някога да започнеш да го чувстваш и усещаш.,защото си изключително обичана. Знам отдавна ... думите, ти не би ги разбрала, не би искала да изслушаш. Защото ако ги усещаше, нямаше да казваш че прекалявам.Нямаше въобще толкова години да ти пиша или моля. Нямаше да трябва да се страхувам за теб всяка нощ. Нямаше да ми липсваш всеки ден. Не смятам в живота си, че някога съм прекалявал спрямо теб ! Достатъчно хора ми липсват днес, но радвам се за всяка думичка или случка към/с теб ! Всеки мой шанс към твоята личност Кати Янакиева Янгьозова , бих го използвал и днес и втози миг. Да бих променил единствено подхода или жест-а спрямо теб.Сигорно бих бил още по внимателен, но това съм аз и заради това и днес се моля тук към твоята личност Кате. Ако можех да те чуя , докосна или видя. Знаеш че бих ти напомнил че съм тук и че те искам...Че те искам безкрайно силно.Дано да мога и утре да ти го кажа и по отдруги ден. Защото с теб ми се иска да създам моето най - прекрасно семейство на този свят ! Влюбен съм в теб Кати Янакиева Янгьозова.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче