.

.

вторник, 22 декември 2015 г.

ヾღ彡 Обичкана Кати Янгьозова наближава Коледа, знаеш чудесно че си най -желаното момиче в моя живот особенно на този празник. Мислиш ли някога да дадеш истински шанс в живота ? Да спреш да се подиграваш на мен и на моето семейство по този начин в живота. Разбирателството , добрата дума, добрата постъпка, уважението... какво е за теб на този свят ? Толкова много време мина Кати Янакиева Янгьозова, а ти просто живееш с грешни представи и с измислени чувства. Кога би могла да дадеш истински шанс, за да почувстваш истински човек на този свят ! Кога би простила , по начин... такъв че аз да усещам че си простила... да мога да те чуя , видя и да те опознавам повече ? ヾღ彡

Как си представям тази Коледа ? Ми с теб обично сърчице на име Кати Янгьозова. Всеки ден откакто се помня , мечтая да те гушна !

Какво е за теб Коледа ? По такъв начин ли искаш да се държиш с мен, на нея ? Да бъдеш запомнена всяка Коледа по този начин, с мълчанието си , с игнорирането си цял живот.
С това всякакво неуважение на всичко човешко.
Това е момента да бъдеш поне малко по-добра към околните.
Това е момента в който да бъдеш до най - близките си , да ги зарадваш и пообичаш повече. Ти за мен си всичко което искам от живота.
Обичам те Катинке. Иска ми се да ми простиш на тази Коледа. да простиш така че да можем да бъдем заедно.
Защото на нея повече от всичко ми се иска да бъда с теб Кати Янгьозова.
Мечтая моето семейство да е с теб.
Да имам най - прекрасните деца от теб само. Ти си жената на моя живот Катинке и не се учудвай че си толкова изключително обичкана!
Когато не ти пиша, незначи че си по малко обичана или че някога ще те забравя. Всеки миг от живота си те обичам толкова силно, че неможеш да имаш дори представа.
Във всяка моя глътка въздух е мисъл за теб.
Всеки ден с огромна надежда се питам по няколко пъти... " Катинка кога ли ще ми прости ? Колко още ще трябва да и пиша... днес ще и пиша 100% , дано да го види. "

Всеки ден караш човек да се надява, толкова много, заради начина по който се държиш ! Заради поведението,което демонстрираш и възпитанието си. Вместо просто да позволиш да си обичана на този свят. Вместо просто да оцениш добротата, надеждата, любовта , мечтите ... човек ! По доста по значим начин на този свят !

 

Всеки ден гледам очичките ти на снимките... и мечтая с цялото си сърце да ти кажа в тях... Обичам те Кати Янакиева Янгьозова. Колкото и пъти да си го виждала от мен написано.. не спирам да се надявам , че пак ще мога да ти го кажа ! Да ти го кажа с още повече чувства, с още повече емоция ... за да пообичаш и ти.
Мислиш ли някога да помислиш за нас ? Аз всеки ден си представям времето в което ще бъдем заедно. В което ще мога да те обичам Кати Янгьозова, по -доста по значин начин отколкото тук. Моля те, моля те обичкана си.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче