.

.

понеделник, 9 май 2016 г.

ヾღ彡 Meчтая моето семейство да е с теб точно Кати Янакиева Янгьозова. За мен си отвратително зачеркващ човек от поведението, което неспираш да демонстрираш в годините , нарочно , напук на човек !!! Не вярвам в твоята несподелена любов ! Дано във всеки ден от живота си и от моя ... да успявам и да виждаш чудесно , че точно ти си избранницата и мечта за майка на мойте деца. За единствена и уникална жена в моя живот! Мечтая куп деца от теб Кати Янакиева Янгьозова, само най - прекрасните като теб принцесо мечтана ! Обичана си с цялото ми сърце на този свят, колкото и зловещ човек да си от 16-сет годишна ! Някога ще искаш ли да цениш нещо от моето семейство , от мен ? Без да си внушаваш, без да си измисляш , без да си го нагаждаш за свойте чувства въпреки хората и същност-а им на този свят ! Дано някога се засрамиш от поведението си. Защото всеки ден ме боли от него и по начина , по който си измисляш и определяш хората , любовта и чувствата ! ヾღ彡

В тази публикация просто ще се опитам, да те накарам, да повярваш в мечтите ми за наше семейство. Знам че всички чувства в теб , не са истински и нямаш никакво основание да ги изпитваш. Още преди да си познавала човек, го зачеркваш напук на чувствата му.
Въпреки това всеки ден дано да виждаш колко силно, съм влюбен в теб и колко силно се стремя към теб Kaти !
Просто защото искаш друг или защото си си представяла нещо друго, си измисляш, тормозиш изключително, злепоставяш и унищожаваш човек във времето.
Аз ти обещавам скъпа Кати Янакиева Янгьозова , че всеки Божи ден, ще се опитвам към теб !
Независимо какво чувстваш в момента, какво ще почувстваш утре. Независимо дори с кого си или с кого искаш да имаш любов. Просто защото ти си момичето, за което мечтая цял живот. И не смятам да се примеря с нещо към твоята личност. Не смятам и за миг да се примеря с показаното от теб в живота ми ! Не смятам нещата да ги оставя , така както на теб ти се иска или така както ти искаш да изглеждат ! Защото ти просто зачеркваш всичко в живота , вместо да го цениш, почувстваш или разбереш. Твоята доброта е лицемерна,изкуствена, престорена... както по - голямата част от отношението, което демонстрираш.
Meчтая си час по - скоро, да имам най - прекрасните мигове с теб. Мечтая час по скоро, да дарявам времето си на теб , теб Кати Янгьозова да правя щастлива! Дано да виждаш, колко силно мечтая за своето най - прекрасно семейство с теб Кати Янакиева Янгьозова ! Дано да виждаш , каква жена си в очите ми, каква болка и мъка в живота създаваш постоянно. От поведението което си изградила нарочно, напук на мечтите на човек, напук чувствата на едно искренно сърце, туптящо за твойте очички ! И въпреки това да познаваш , да цениш и да се съобразяваш с хората...нищо ли незначат усилията на човек за теб ?!

Скъпа Кати Янг мечтаеш ли за наше семейство ?  Защото аз всеки ден си го представям, държейки точно твоята ръка в мислите си.
Скъпа Кати Янакиева Янгьозова дано по думите да усещаш надеждата и искреността отправени към теб ! Винаги можеш да започнеш да зачиташ, това че не си повярвала още, неозначава че винаги ще е така в живота. Мислиш си че когато непознаваш човек, най - лесно би му казала всичко най - отвратително в живота, само и само за да повярваш в на друг мечтите ???  Предпочиташ да лишаваш от мигове човек , докато си с други, докато изживяваш " любовта на живота си " , виждайки точно това от мен , как аз вярвам в това и го мисля към теб ? Аз те искам всеки миг и това ще продължи да е така докато ме има.
Не се притеснявам от това че можеш винаги да си с грешни впечатления и мнения за мен по думите ми. Защото отдавна си такава, отадвна си показала това, как лесно си го позволяваш към хората ! Но времето в което се подиграваш, времето в което просто зачеркваш... обижда , съсипва , тормози ме ! Добре го виждай в деня си моля те.
Мечтая си да живея с теб , от толкова време мечтая да живея точно с теб Кати Янгьозова.
Прегръщана си в деня ми. За теб ми се иска всеки ден да живея.
 


АвторДовереница (Дочка Василева)
ЗаглавиеЕдна от многото пропуснати възможности...

Една от многото
                        пропуснати възможности...
Да ме прегърнеш
                           и да помълчим.
Да помълчим,
                     преди да поговорим.
Да поговорим,
                      след като простим...

Да си простим
                       преградите, издигнати
под напора на болка
                                и обиди.
Обидите - нанесени
                              невидимо,
които всеки пази
                           в дълъг списък...

На гордостта
                     в прехапаните устни.
На дъното на клада
                               от тревожност.
Стрелите все пак
                            някога пропускат...
Една от многото
                         пропуснати възможности...

АвторMarrta (Дора )
ЗаглавиеОтпуснати ръце е този дъжд


Отпуснати ръце е този дъжд...
...
така безжизнен, монотонен, вял,
той размотава нишки сива жал
и вече дни вали един и същ.

Натрапен чужденец е този дъжд,
потропва по стъклата непрестанно,
пристигнал късно или твърде рано,
обречен да е вечно неприсъщ.

Печален по учебник, сипкав дъжд,
до кости се просмуква във неделята,
листата апликира по алеите,
зазижда силует на зимен мъж.

Отчаян плач по някой - този дъжд.



Sweet Little Angel O:) <3
Posted by 1,000,000 Pictures on 9 май 2015 г.
Моля може ли разбирателството ти Кати Янгьозова , вместо това зачеркване в живота ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче