.

.

понеделник, 9 февруари 2015 г.

ヾღ彡 Скъпа Кати Янакиева Янгьозова отдавна искаше да отидеш в Германия, за да се влюбиш. Но аз никога няма да бъда съгласен с това, иска ми се да го виждаш! Любовта в сърцето е нещо прекрасно, но начина ти на мислене,не. С това ти как избираш, да незачиташ в продължение на толкова много време! Не вярвам в твоята любов,извинявай... невярвам че някой може да обича, докато зачерква и погубва човек с времето, буквално! Невярвам в тези чувства Кати Янгьозова, с който можеш да обичаш, докато друг си избрала да му се подиграваш заради мечтите му! Докато на друг искаш да погубиш мечтите му. Избирам да вярвам в своята любов, пред това ти колко си влюбена,дано ме разбереш. Избирам да вярвам в своята вяра, вярата на моето сърце, в свойте мечти.. извинявай! И всеки Божи ден докато ме има, аз ще те искам за своя жена Кати Янгьозова! Независимо в кой немец си се влюбила този път! Или кой пък този път си избрала пред мен. Не от ревност, аз избирам да зачерквам! Нито от омраза, ами чисто и просто с много вяра и надежда на доброто сърце! Заради отвратително отношение,което си демонстрирала в живота ми винаги! Което аз като човек докато съм жив, няма да приемам и иска ми се да го виждаш тук! Обиждаш всеки ден докато си такава жена. Докато си толкова злонамерена, толкова лицемерна и толкова неразбран човек! ヾღ彡


Кати Янгьозова аз чудесно чувствам, че ме зачеркваш и днес. И ми се  иска, да го виждаш , че го изпитвам всеки ден от поведението ти в живота си !
Дори и да не показвам тук много от любовта си, колкото ми се иска. Дори и според теб това моето да не е мечтаната ти любов. Аз заслужавам повече от друг шанс! Не смятам че тук можеш да се влюбиш, но можеш да видиш как зачеркваш. Смятам че имам правото като човек да ти показвам , че чувствам как ме незачиташ. Че чувствам обич в сърцето си, обич към теб Кати Янакиева Янгьозова! Обич повече от който и да е човек, който ще срещнеш днес или утре. Който и да се влюби в теб или ти в него, аз ще съм тук, обещавам ти го. Чувствам как с времето ми се подиграваш всеки ден и чувствата как стават толкова безстойностни за теб. Особенно когато си позволяваш да избираш другиго. Знаеш че всичко в живота го искам с теб Кати Янакиева Янгьозова. Знаеш че в живота си имам само една жена и това си ти Катинке ! Знаеш че никога не бих помислил за друга по този начин, найвно нали ? Но това чувствам !
Знаеш че всеки ден от живота си ще полагам големи усилия , за да ти напомням ! Просто за да ти напомням, че нараняваш с времето , че обиждаш с отношението си, че си обичана, желана и мечтана.
Нека целия свят да го вижда, отдавна злепоставяш по този начин ! Отдавна вместо да си разбран човек ти желаеш да изтриваш хората, като че ли са нищичко на Земята.
Не от миг-а в който реши , че ти си тази която бива злепоставяната в живота. Доста по отдавна.

Бързам да ти кажа всичко това още от първия миг! Бързам да ти кажа колко прекрасно семейство имам в мечтите си , в сърцето си само с теб Кати Янгьозова ! Още от първия миг когато те зърнах, когато се влюбих. Още тогава ти казах, че искам да се оженя за теб прелест. А ти какво ? Измисли си куп чувства за това че съм злонамерен, измисли си чувства, с който просто лесно да зачеркваш мечтите ми на другия ?
Но аз обичам, за разлика от теб... това е разликата между нас!
Казах ти го точно заради това , не искам във времето да ме незачиташ така, но ти успя и го правиш. Кога ще смяташ, че е минало достатъчно време за моя първи шанс, за моята първа целува с теб ? И днес още чувствам всяка дума, която някога в живота съм ти написал или казал !
И днес мечтая за това, което като малък съм мечтал, като доста по - млад. И знам това е любовта на моя живот и полагам толкова усилия за да бъда разбран и оценен подобаващо.
А ти ? Ти дори невъзнамеряваш да бъдеш разбран човек.
Просто исками се някога ти Кати Янгьозова да се засрамиш.
Да си кажеш че хората си струват, много повече от това което ти правиш с мен. Ще видим в живота кога ще е това. Дано да е скоро, защото всеки ден изпитвам болка. Болка на унижение, на несправедливост, на незачитане, болка от думите и възприятията ти. Болка на това от това, че не си сред моето семейство, обичана и гушка тук. А напротив , предпочиташ да мразиш мен и  да се подиграваш на моето смеейство. Питам те Цял живот ли ще се подиграваш на мечтите ми ? Предпочиташ години време да изминат, докато умра с тези чувства ли ? Вместо да имам шанс да те по обичам в живота си. Не претендирам да съм всичко за теб, но ти си. Не смяташ ли че е прекалено жестоко в живота към човек, който непознаваш ?
Който просто мечтае за свое семейство, за обичта на една жена , на една незабравима и толкова прелестна жена на име Кати Янгьозова.
И днес смятам че съм нормален човек с нормални мечти! И всеки ден от живота си докато го мисля, ще се опитвам да полагам усилия към теб, да променя тези чувства и представи, който си измисли в сърцето.

Спомняш ли си времето в което си измисляше приятел ? Само и само за да ме откажеш от мечтите и намеренията си! Само и само , за да накараш да бъдеш забравена по някакъв начин или да изстинат чувствата в сърцето на човек. Аз обаче иска ми се да виждаш , че найстина ги чувствам и днес по един и същ начин. Че мойте намерение към теб са повече от сериозни във всеки ден. Че чувствата с който мисля за теб, че чувствата с който мечтая за теб... още греят сърцето ми. И това ще продължи докато съм жив. Моята обич като човек към теб, дано някога да успея да я покажа че е прекрасна. Че е нещо значимо, че си струва на този свят вниманието ти.
Искам да знаеш ,че аз всеки ден мечтая да бъда на мястото на този или на мястото на онзи, който избираш в деня си Кати Янгьозова! Докато ти си мислиш че изживяваш любовта на своя живот, зачерквайки ме буквално. Искам да знаеш любовта на моя живот си само ти Кати Янакиева Янгьозова и днес в този ден! Аз не смятам да спирам да вярвам, че това е постижимо, колкото и да се подиграваш с човек на този свят! И това не е преувеличение, никога в живота нито съм преувеличавал , нито съм си внушавал. Това ти си го измисли отново, без да си зачела чувствата. Просто за да избегнеш понякакъв начин съвестта си може би и да злепоставиш. Просто чувствам всеки ден и днес съм избрал тези думи да ти напиша ! Това което ме тревожи , това което иска ми се да ти кажа , а не мога.
Това в което вярвам всеки ден и заради което съм такъв към теб !
Всеки ден ти пиша , постоянно ... може да е по - малко. Но никога няма да забравя , никога няма да спра да вярвам и да обичам !
Обичана си каквото и да чувства твоето сърце Кати Янакиева Янгьозова.
Независимо от това на кой избираш да дадеш шанс, аз ще мечтая своето бъдеще единствено с теб ! Не заради това внушение което си измисляш. А ми просто съм влюбен и мечтая ! Имам мечти който следвам всеки ден от живота си. Ти тези мечти Кати ги зачеркваш !
 photo a0e8a3e0-5c21-4aca-9850-3e3c9fe5d986_zps29a488ed.jpg
Любовта на моя живот, искам да знаеш че ти за мен си най - прекрасната жена и това винаги ще е така в годините. И преди имаше снимка със сърчице. Надявам се тази да ти хареса много повече.
Обичана и желана си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче