.

.

неделя, 18 януари 2015 г.

ヾღ彡 Романтична вечер към най - обичаното Кате.... Обичам те Кати Янгьозова! Години на ред измислиците ти към мен, ти пречат на чувствата.Знам, знам отлично никога не си давала време за чувства, просто защото предпочиташ други хора. Но аз няма да се примеря/съобразя за нито секунда, с това отношение на този свят показано от теб. Просто защото съм избрал теб и просто защото обичам истински и искренно, за разлика от това което ти правиш в живота! ヾღ彡



Мечтая си в тази нощ да те гушна силно Кати Янгьозова и да ти шептя на ушенце, колко много мечтая за най - приказното семейство с теб само. Колко много си желана, колко си специална като човек за мен. И как виждам в твойте очи само целия свят, за който мечтая да изживея.
Но докато си такава жена на този свят, това просто ще са думи. Просто мечти за който нямаш достатъчно сърце. Докато нямаш сърце просто ще съсипваш, защото отсреща има сърце което копнее те. Докато нямаш очи да погледнеш човек как копнее те, просто винаги ще предпочиташ друг. Не ми пука, дори не мисля че си с някого... не ме и интересува в живота. Защото просто искам да те спечеля и да си до мен. Да , иска ми се да избираш мен , както аз всеки ден избирам теб. Ти просто разочароваш с отвратитленото си мислене. Смирена ли си , можеш ли да прощаваш ?  С това отвратително презиране в живота към човек и с това отвратително зачеркване на семейството на човек. Ти едва ли го можеш. Това според теб добро качество ли е да презираш човек години наред ? И то просто защото си измисляш някакви неща за него. Хубаво е да се видиш острани и винаги ще ти го показвам по някакъв начин с няколко думички.
Но пак ти казвам обичам те , за теб мечтая ! Това сигорно те успокоява и те кара отново и отново години на ред да зачеркваш по този начин, какъвто си си измислила. Знам, просто не цениш... нищо не цениш. Една мила дума не би я оценила, едно извинение за теб незначи нищо. Защото ме караш в продължение на толкова много години да се чувствам от отношението ти толкова обиден. И днес е така скъпа Кати Янгьозова !
Но аз съм изпълнен с надежди и мечти, заради твоето поведение. И от това че просто защото те обичам истински. Знам като човек че не заслужавам и че е повече от отвратително в живота ми ,това което правиш всяка секунда от както ми се ядоса. Колкото и да ти пиша всеки ден , знам един ден ти може да си с мен! И това въобще не е нещо лошо, по лошо е дори това което ти правиш с времето на човек.
И за това те моля утре, да избереш мен. Да погледнеш мен и сърцето ти да се спре точно на един то всички тези опити да ти кажа... че си обичкана Кати Янакеива Янгьозова. Че си най - обичаното момиче в моя живот. Искам те и никога няма да се страхувам да го покажа.

АвторRimoza (Кръстина Тодорова)
ЗаглавиеСилата на любовта


Когато ни гостува любовта,
крилата на мечтите ни са бели,
когато ни гостува любовта,
навред запяват рози разцъфтели.
Когато ни гостува любовта,
горчивото в сърцата ни умира,
когато ни гостува любовта,
доброто само в нас пулсира.
Когато ни гостува любовта,
от облаците  слънчев дъжд вали,
когато ни гостува любовта,
прощаваме и непростимото дори.
Когато ни гостува любовта,
превръщаме се в ангели небесни,
когато ни гостува любовта,
трънливите победи стават лесни!

Да вярвам ли на хилядите думи,
със смисъла на хиляди стрели?
Да вярвам ли, че всичко помежду ни
и следващия ден ще се роди?
Да вярвам ли на грачещата песен
на вятъра, във клоните отвън?
Забързан е към следващата есен
и все твърди, че бил камбанен звън!
Да вярвам ли на капките дъждовни?
Онези, дето трети ден валят.
Те плачат по капчуците гальовно
и цяла вечер приказки редят.
А аз ги слушам тихо, всесетивно!
И вярвам им, че краят е красив.
Сълзите под клепачите приспивам
и тихо нижа следния си стих...
А той е посвещение, че вярвам -
и в есенния вятър, и в дъжда.
И в приказките детски, необятни!
В щастливия им край...
                                         и в Любовта!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче