.

.

събота, 9 май 2015 г.

ღ Обична Кати Янакиева Янгьозова мечтая те ! Мечтая най - прекрасното семейство да го създам само с теб. Каквото и да мислиш към мен и моето семейство, не си права.Никога няма да бъдеш права, с това отношение. Докато не започнеш да даваш шанс на хората, да ги зачиташ и познаваш. Всички мой мечти и наджеди , всяка моя вяра в живота е насочена точно към теб, като човек във всеки ден ! Независимо от това какво мислиш за надеждата и на кой мислиш да я даваш в живота си. Дано постоянно да успявам, да ти показвам колко много си желана и обичана. ღ

Кати Янгьозова искам да ти покажа мечтите си за най - невероятното семейство с теб още по добре. Защото виждам и усещам че ти като човек им се подиграваш. Лишаваш ги от смисъл в живота и виждам поведението , отношението ти във всеки ден. Надявам се то да се промени всеки път, когато пиша към твоята личност !

Meчтая най - прекрасните деца, дано да забелязваш. И то от най - специалната жена в моето сърце само. Опитвам се да ти покажа колко вярвам в теб. Да ти покажа че те обичам много повече от това което смяташ ти. И че мойте чувства са реални, мойте мечти са си напълно реални и значими. Само остава ти да повярваш в тях, а не да си внушаваш че има несподелена любов, без да познаваш на този свят. Дано някога да позволиш на чувствата да бъдат създадени между нас с време, достатъчно време. Дано някога да позволиш просто да си обичана.

Скъпа Катинке аз ще те обичам , достатъчно време ! Безкрайно на този свят ! Докато ме има на този свят ! И дано да го виждаш в живота си, а не така да се подиграваш с това което се опитвам да правя, за това за което аз като човек полагам усилия.
Надявам се че виждаш , как искам да те обичам. И да те обичам повече и повече с постоянство ще ти го доказвам. За какъвто и човек да ме смяташ , аз виждам как се отнасяш с всичко и те моля промени го скъпа Кати Янгьозова.
Всеки път когато пиша точно към теб Кати Янгьозова искам да знаеш , че вярвам , че незаслужавам, всеки един твой грозен жест в живота, от първата ми думичка. Всякакво такова внушение от теб към любовта като цяло и мен като личност, към моето семейство. Всеки един ден в който така си ме блокирвала. В който толкова време просто си ме зачерквала. В който ти смяташ , без основание и без причина ... НАЙ - НАГЛО , че всичко това или не го чувствам или че неможе да бъде реалност , заради измислени в теб чувства. За мен са измислени и към твоята личност Кати Янакиева Янгозова винаги ще смятам , че си измисляш , внушаваш си. Защото видях и усети, чух... как говориш  глупости за мен, измислици от въображението ти от където има куп чувства, сигорен съм!  Измислици за човек, който непознаваш никак даже в живота, с който целиш просто да обидиш и да злепоставиш! Който просто нито са вярни и някога ще бъдат, нито бих си помислил, че ти като човек си способна на това нещо. И всеки един път когато съм ти споделял нещо, нещо което ти си мислиш че не чувстваш, искам да знаеш че смятам че не заслужавам това подиграване.Това всяване на негативното, зачеркване на мечтите и игнориране в продължение на толкова години. Тази липса на всякакво съобразяване с човек в живота. Това че някой мечтае и чувства , не ти дава правото да се подиграваш всеки ден. Всеки ден в който пиша към теб знам че съм прав ! Независимо ти какво изпитваш на този свят и си мислиш че изпитваш ... аз мечтая и се надявам за обичта ти, за времето което буквално си зачеркнала. И дано някога ти като човек забележиш това. 
Дано някога на този свят да започнеш да цениш хората. Защото още преди да ги оцениш ти , преди да имаш чувства и да има някакво споделено време. Ти просто се подиграваш на всички чувства ! Ти просто нереално чувстваш нещо , което не е истинско.И си го налагаш на хората.
С който и да си натози свят ! Каквато и любов да имаш на този свят. Мисля и смятам че това поведение от теб е гаднярско всеки ден. И смятам да ти показвам всеки ден обичта си , дори и да смяташ че е ненормално, че е нещо лошо. Добре го знай , защото съсипваш с поведението си и възгледите си. Колкото и да се мислиш за добър човек , дано да повярваш някога че съм доста по добър човек от теб.
Просто всеки ден вярвам в своето най - прекрасно семейство с теб точно Кати Янгьозова !
И докато дишам ще го виждаш, надявам се някога и да го усетиш истински и по най - чувствителния и нормален начин на този свят !!!

Кати Янакиева Янгьозова обичана си !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче