.

.

сряда, 3 декември 2014 г.

В този ден искам да ти изпиша колко много няма да се съобразявам с теб Кати Янакиева Янгьозова като човек! Докато така постъпваш в живота си към мен, заради чисто и просто зачеркване което демонстрираш с години. С измислените ти чувства в душата ти. Заради всяка твоя измислица в живота, на база нищото което си познавала. Заради всеки ден тук, в който буквално се подиграваш на мен , на моето семейство и възгледите, възпитанието ми! Без ни най - малко в живота да си ценила нещо! Заради чистото ти и просто налагане на чувства от твоя страна, без да си ги изпитала или да си дала шанс да почувстваш добротата и искреността. И вместо в годините да възприемаш любовта Кати Янакиева Янгьозова, ти я подритваш като най - гаднярския човек на света. Ти Кати Янгьозова за мен , в мойте очи се подиграваш, измислено се плашиш и без основание имаш в сърцето си толкова грешни чувства ! Измислени чувства си налагаш. Измислици водят живота ти постоянно Кати, с куп престорени чувства и ни най - малка обич към хората. Защо не прощаваш на този свят ? Кога ти Кати Янгьозова ще се научиш някога в живота, точно ти и реално да прощаваш ! Найстина и истински, защото това не те прави въобще стойностен човек отстрани. Искам да виждаш че аз всеки ден се надявам че ти Кати Янакиева Янгьозова ще бъдеш добра към мен и ще дадеш да те спечеля някога. Че се тормозя, заради всяка твоя постъпка на този свят , постоянно в живота, която си правила и правиш! Дано да виждаш че аз няма да се съобразявам с кой си ти и какво мислиш за всичко това ! Искам да виждаш че твоето поведение е НЕНОРМАЛНО за мен в живота и всеки ден мисля ясно казвам, че няма да се съобразя с такова поведение като човек на този свят !

Защо са всичките тези думи ? Защото прекалено много ти Кати Янакиева Янгьозова си позволяваш в живота към хората , който не познаваш достатъчно, за който смяташ че незаслужават шанс. Защото като човек аз съм показал много неща в живота си до момента, не смяташ ли ? И мисля че това е едно , че няма да се съобразя с такова отвратително поведение. Че не го приемам от теб точно Кати Янгьозова. Че не приемам възгледите ти и че не смятам да приемам отношението ти като човек. Каквито и чувства да имаш. Ти Кати Янакиева Янгьозова просто трябва да го промениш ! Но за теб е поважно да тормозиш и в годините да зачеркваш напълно личноста , истинските чувства и стойностни семейства !

Смятам че в живота си към теб точно съм показал много неща , много доброта , много искренност , ужасно много обич... а ти на всичко се подиграваш с липсата на морал и стойност. Заради измислиците който си налагаш всеки един ден в живота си, вместо да познаваш истински. Вместо кратко и ясно казано ти Кати Янакиева Янгьозова да си истински човек , а не толкова изкуствен , лъжлив ! Дано всички тези думи да ти показват колко много съм обиден като човек. От това което ти демонстрираш през всички години в който те познавам и искам да те познавам.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова !
Мечтая с теб Кати Янгьозова да създам моето най - прекрасно семейство на този свят само !

Мечтая с теб Кати Янг за най - уникалната любов , най - нежната , най - прекрасната и силна.
Мечтая всеки ден да имам от теб възможност да те радвам, а не обратната ти да правиш всичко възможно това да не се случва.
Мечтая ти Кати Янгьозова да си много по добра към мен.
Ако не изпитваш нищо на този свят към мен , не те карам да ме обичаш.
Но във всеки ден любима искам да виждаш , че те обичам !
Мечтая един ден ти Кати Янгьозова да се държиш  с мен нормално, човечно. Мечтая да се държиш с мен с човек който вярваш че найстина те обича ! И мечтая това да ти го доказвам в живота непрекъснато, без нищо да искам в замяна. Не искам любовта ти, а просто да те радвам. Всеки ден в който имам възможност да покажа че си обичана , за мен е всичко !
Мечтая да усещаш винаги , че ти си всичко обичано от мен, че мечтая всеки ден в живота си да обичам теб точно и само ! Обичана си Катинке.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче