.

.

четвъртък, 4 декември 2014 г.

ღ Мечтая да зарадвам най - обичаната жена за мен, понеже има рожден ден в този миг. Днес момичето на моето сърце Кати Янакиева Янгьозова става на цели 24 години. Обичам те,обожавам те прелестна рожденничке ! Нека радостта и щастието в живота ти никога да не стихва. Мечтая обичта винаги да ти се усмихва ! Честит рожден ден любов. ღ

Днес най - специалната жена , най - красивата за мен на света, има рожден ден. Иска ми се винаги на всеки празник да я радвам. Да направя нещо найстина истински романтично, в което да е влюбена постоянно в живота. Но за поредна година съм толкова далеко от теб Катинке прелест. Надявам се да те зарадвам с купища пожелания , с купища мечти , който ти споделям и искреност на едно туптящо за теб сърце. Ти обич на име Катинка заслужаваш най - прекрасния рожден ден! И непозволявай на нищо да попречи , да бъде отпразнуван добре.
Пожелавам ти да си изкараш един вълнуващ празник , защото е само един в годината, неповторим ! Като теб Катинке неповторима на този свят. Неповторима за мен в живота. За мен също това е изключителен празник , надявам се да го виждаш, да го усещаш. И да ти е приятно от това че някой иска да те зарадва. Това ми е най - любимия ден 4-ти декември. Защото най - прекрасното момиченце се е родило в този ден. С най - невероятната усмивка. С неповторимите си очички ! С невероятната си коса и излъчване.
Най - прекрасните цветя , за най - прекрасната жена Кати Янгьозова.
Искам да ти кажа че за мен би било чест да те познавам, да те обичам във всеки миг на този свят. Бих обичал непрекъснато времето в което прекарвам с теб, времето в което те опознавам и познавам на този свят. Ценя го найстина много и във всеки ден , дано усещаш че искам да те познавам. Защото ти си дар, ти си истинско момиче мечта. И това неможе да се промени.
Благодаря че те има Кати Янакиева Янгьозова, че я има точно твоята прекрасна усмивка в която съм толкова силно , незабравимо , изключително влюбен !
Пожелавам ти да отпразнуваш рожденния си ден вълнуващо и толкова приказно. Да поканиш колкото се може повече приятели, с който да споделиш този радостен ден. Заслужаваш много подаръци и усмивки, много топлина и обич. Дано да неможеш да се отървеш на този свят никога, от обичта на хората ! И колкото се може повече хора да те обичат.

Катинке , обич ... пожелавам ти да си здрава , да си много щастлива . Пожелавам ти в следващата година да постигнеш мечтите си , да изживееш най - хубавите моменти от твоя живот. Бъди непрекъснато усмихната каквото и да се случва и помни че си обичана във всеки момент.  Честит празник обич.
В този ден много искам да те обичам,  точно в този ден мечтая истински да ти покажа как обичам. Обичам те Кати Янакиева Янгьозова безкрайно , по най - милите начини на този свят.
Това че не съм до теб в момента неозначава , че не си всичко в живота което искам.
Да точно и само ти си всичко , за което правя всеки ден усилие.
Което като човек ме прави истински щастлив. 
Иска ми се да знаеш че дори и да не съм сред любимите ти хора , аз в живота всеки ден ще продължава да правя всичко това към теб. Не за да те злепоставям, напротив ти го правиш това. Не за да тормозя теб и близките ти, ти правиш всичко това постоянно в живота. А просто искам да ти покажа че заслужавам , заслужавам да бъда някога част от тези любими хора в сърцето ти. И дано някога в живота си да успея да постигна тази моя мечта. Да заслужа това място към момичето на мечтите си , в сърцето й.
Просто обичам всеки ден по - малко и постоянно. Мечтите ми всеки миг можеш да ги видиш, не са нещо от което човек да се чувства уплашен или толкова безразличен, толкова зачеркващ.
Надявам се един ден , да се чувстваш обичана от мен. А не както в момента показваш с това свое поведение, просто че трябва да полагам повече усилия като човек на този свят.

Моля те за доброта , малко обич и много разбирателство. Моля те.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче