.

.

четвъртък, 23 октомври 2014 г.

ღ Хубав ден, обичана си. И днес ли ти Кати Янакиева Янгьозова избираш да си най - отвратителния човек към мен ? Знаеш отлично, че всеки ден обиждаш с поведението си, с морала, възпитанието си и възгледите си. С това че избираш цял живот да ме игнорираш, просто защото незачиташ чувствата, не ти пука за личността и какво представлява найстина човек.ღ



Добро утро и прекрасен ден любов моя.И днес ли избираш да си толкова гаднярски човек с поведението си към мен.
Знаеш че очаквам от теб Кати Янгьозова във всеки ден много, много повече от това което някога си показала.  Знаеш че се надявам за любовта ти всеки ден и че тази надежда ти каквото и да правиш на този свят неможеш да ми я отнемеш. Колкото и да ти се иска в съзнанието ти. Тя е просто вярата ми в хората , като човек. Ти тази вяра отдавна си я изгубила. Ти тази вяра я имаш само към " специални хора " . Това показваш всеки ден, игнорирайки.
След толкова много години нали разбра че те обичам ( едва ли ) ? Ти чувствата на другите , след като не си ги разбрала, усетила или почувствала на този свят. Възприемаш ги като нищо, като нещо от което трябва да се отървеш и просто чакаш те да изчезнат с времето. Това в теб цял живот няма да го приема ! Аз знам че от първия миг в който те видях как реагира, разбрах че не цениш чувствата на човек. Че за теб любовта в живота на другите хора не съществува и го виждам дори след толкова много години и го усещам от поведението ти като човек.
Нали виждаш че те обичам и докато дишам всеки ден ще мечтая. Ще мечтая за свое семейство с теб на този свят, каквото и да си измисляш. Би ли забелязала влюбен човек в теб ? Би ли зачела живота му , вместо така да се подиграваш навсичко, навсяко усилие или чувство в живота му. Ти просто зачеркваш , просто искаш да отнемеш надеждите на човек още преди да го познаваш истински, без да се съобразяваш с него .
Нали усещаш че те обичам ( иска ми се някога да повярвам ) Ти всеки ден ме караш да ти пиша, където и да е и по какъвто и да е начин. ТИ Кати Янгьозова си тази която не иска да се разбира , да чува, да изслушва и да прави компромиси на този свят. Аз ще продължавам просто докато не си добър човек към мен и моето семейство.
Аз всеки ден ще се опитвам да те чуя, ще се опитвам към твоята личност , за да спечеля любовта ти за цял живот. Имам правото да показвам любовта си всеки ден от живота си надявайки се ти точно да започнеш да се държиш нормално поне. Имам това право като човек, ти нямаш правото като човек да се държиш по по добен начин. Но просто ти е все тая как нараняваш в живота хората , защото просто не се извиняваш. Все тая ти е на този свят просто защото обичаш да си затваряш очите , да не виждаш как тормозиш. Някога ще почувстваш ли че има за какво да ми се извиниш точно ти Кати Янг ?
Всеки ден като този в който съм ти писал ... нямам търпение да си добра , да си истински човек и да даваш шансове , възможности. Просто искам цял живот да те обичам с каквото мога Кати Янакиева Янгьозова, моля те позволи ми го.
Никога не съм усещал ти някога да си била добра и искренна, а просто злобна , незачитаща нищо в човек. Напук на това за което живее , напук на това което обича..



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче