.

.

събота, 11 октомври 2014 г.

ღ На този свят повсеки един начин ще те желая, ще се боря за твоята усмивка, сърце и ще те обичам Кати Янакиева Янгъозова. Защото си всичко обичкано и всичко прекрасно за мен, в моя свят. Моля приеми ме в живота си някога, ти си най - голямата част от моя живот и запълваш всеки ден времето ми. Моля погледни ме, обичам те, обичам те безкрайно много. ღ

Днес гледах един прекрасен филм на име The Fault in Our Stars / Вината в нашите звезди . Много ме трогна и ми се иска един ден като човек на този свят да имам точно такава любов с теб Кати Янгьозова. Чудясе и в този ден , докога ще ме зачеркваш на този свят просто ей така ??? Във всеки ден ли трябва да ти изписвам мечтите си за семейство , за обич , разбирателство , деца .... с теб и към теб Кати Янакиева Янгьозова ??? Те никога няма да се променят, каквото и да правиш , както и да се държиш. Аз съм избрал жената на моя живот и това си точно ти.
Няма секунда да отстъпя от мечтите , надеждите и вярата си в любовта, от чувствата си.
Каквото и да мислиш за моята обич, за обичта на този свят ...виждам как се отнасяш с човек... отвратително е това което правиш в живота към хората !

Мислиш си че познаваш нещо в мен , а всеки ден виждам чудесно и усещам как се подиграваш с всичко на този свят в хората , в сърцата им.
 Аз всичко това ще го правя постоянно в живота си, щом така желаеш да унищожаваш човек, щом това е единственото и малко нещо с което мога да те обичам. Знаеш че твоето поведение ме отвращава, наранява и обижда безкрайно много на този свят Кати Янг. Че ти като човек се държиш за мен откачено във всеки ден, в който не си дала възможности да си обичана. Знаеш го от години , от първия ден се държиш на пук на човек , така както си искаш нарочно , за да нараняваш. И във всеки ден от живота виждаш че аз искам да променя точно това, да мога да те чувам и обичам искренно и по най - специалния начин. Във всеки ден от моя живот , ще виждаш че те обичам по някакъв начин , това мога да ти го обещая с цялото си сърце, душа и в името на всичките си мечти като човек. Независимо ти какво обичаш или предпочиташ.
Кати Янгьозова надеждата, вярата и любовта на другите толкова ли нищичко незначи за теб на този свят , че така се подиграваш с хората ?
Кати Янгьозова влюбен съм в теб по най - изключителния и невероятен начин.
Кати Янгьозова обичам те силно , обичам те по най - забележителния начин на този свят.... безкрайно те обичам.






Всеки ден от живота си, просто се надявам силно че ти Кати Янгьозова ще започнеш да се държиш с мен истински , стойностно и много по-добре като човек. Защото знам какъв съм на този свят и знам че във всеки ден мога да те спечеля. Знам че съм достатъчно добър и че по нищо не отстъпвам на хората с който излизаш !
Това че те обичам толкова много и не ти се вярва от първия миг. Че неможеш да го оцениш, не ме прави някакъв. Всичко което си правила в живота ми е едно нищо и вианги си се подигравала с чувствата. Знам че ако те обичам през целия си живот и че ако се опитвам всеки ден да те обичам по най - прекрасния начин. Ти един ден ще се промениш като човек Кати Янакиева Янгьозова към мен и моето семейство. И ще имам чест-а да те спечеля завинаги. Във всеки ден мечтая да те запозная с родителите си. Във всеки ден мечтая да съм заедно с теб и да си най - обичана жена от мен в живота ми.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче