.

.

неделя, 26 януари 2014 г.

НИкога в живота си не съм изпитвал чувство на отмъщение към някого ! Искам да го знаеш. Никога в живота си не бих ти бил в тежест и не искам да е така ! Моля нека да се сдобрим, искам да си добре , може ли да помислиш за мен ? Аз мисля за теб.

Това е един цитат в който жената на мойте мечти ми се извинява и ми обяснява как като всеки имам право да обичам и да бъда човек.
А в следваюата година се ядосва на някакви свой снимки който съм публикувал тук. И всички тези думи ги пренебрегва.
Измисля си за мен фантастични неща, лоши неща и ме злепоставя по ужасен начин.

" казвам го за пореден и последен път ... ЧЕТИ .... ясно ми е, че си човек ...
 явно не си чак толкова лош човек за колкото съм те мислила ... по принцип вярвам, че няма лоши хора де , 
 но това е друга тема ... извинявам се за всички пъти, в които съм наранила чувствата ти или съм те обидали по какъвто
 и да е начин "

Чудно ми е когато си въобразяваше за човек-а с двата нож-а Какво те подтикна да забравиш тези думи ?
Какво те подтигна или никога не си чувствала това което някога ми написа като човек !
Чудно ми е когато не четеш какво искам да ти кажа и виждаш че ми липсваш.
Как би ми се извинила за тази твоя липса ?
Да всеки има право да избира, но ти избираш да ме пренебрегнеш и друг на мое място избираш просто защото си си казала че нямаш чувства. Ние никога в целия си живот никога не сме комуникирали нормално, никога не сме се опознавали. А твърдиш че нямаш чувства което е напълно нормално. Но навсичкото отгоре всячески се опитваш ти никога в живота си да нямаш чувства към мен на пук на човещината ми , напук на това че съм човек мислещ и обичащ те !
Това е единственото извинявай от теб , а имаше и едно още когато го каза просто извинявай точно тогава.
Но никога не си се извинявала за нещо преди това.
Аз ти се извинявам дори в момента когато пиша това. Извинявай за всеки ден в последните 8 години от живота си когато
съм те плашил извинявай искренно и чувствително ! Моля те прие ми го.
Явно съм лош човек за теб и то много, човек който тръпне да отмъсти. Чудно ми е всички твой приятели ли отмъщават и толкова
лоши хора ли познаваш ??? Кога си наранила чувствата ми ? Когато не искаше да разбереш за тях ли ? Или всеки ден когато
ти настойчиво вярваш в нещо и с това ме ограничаваш и игнорираш като човек ?
Ти ме обиждаш покакъвто и да е начин само с мълчанието си , единственото с което някога ще ми се извиниш
е като поговорим повече от 1 път в година!
Ужасяващо е това Кати от твоя страна дори не ми разрешаваш да те чуя на 2 години 1 път !!!
И после твърдиш че няма нищо между нас , ми няма ти го правиш така насила да няма. Ти си измисли несподелената любов без да ме
познаваш , без да ме питаш как обичам, без да си сигорна какво изпитвам. Ти просто не вярваш в моята любов и мойте чувства.
А ги съсипа, съсипа ме като човек на този свят искам да го знаеш и да вярваш в това.
Но аз искам единствено добротата ти в този свят ден. Моля за нея. Моля за твоята обич , защото си жена мечта за мен
И друга на улицата никога няма да мога да срещна или някъде в сайт за запознанства. На друго момиче не искам да казвам тези думи
Приеми ме моля те. Извинявай, ти някога ще ми се извиниш ли отново за нещо в което найстина вярваш.
Защото горните твой думи са пълна лъжа ! На теб не ти пука за мойте чувстава , не ти пука по какъв начин ме обиждаш или как обиждаш
моето семейство.
Казваш ми го за последен път ? Това ли е отношението ти с ЧОВЕК ? Питам те питам те като човек кога ще мога да те чуя на този свят ?
            Това ли е възприятието ти за държанието с хора който те обичат ? Напълно съм съгласен че в живота немога
да се харесам навсеки ! За това искам точно на теб да посветя всяка секунда от живота си за да ме харесаш и обичаш !
Ти не ме харесваш добре приемам го, но немога да приема това че така се държиш като човешко същество към мен на този свят !
Немога да приема че така се държиш с човек в продължение на години ! Само и само защото не искаш живот с него , само и само
защото има за теб несподелена любов !
За мен любовта се гради, изглежда че за теб това не е така. Защото никога през живота си не ми даваш шанс в който да обичам !
В който да покажа себе си като човек и да те накарам да обичаш точно мен ! Това ли ти е възприятието за любов ? Трябва ти да си влюбена, за да може човек да съществува за теб ?

Искам да ти кажа че ти пиша постоянно на всякъде през всичките тези години поради една причина !
Това е че немога да бъда до теб ! Немога да те познавам ! Немога да имам обичта за която копнея и чувствам !
НО най - вече е зашото немога и нямам правото от теб да те чувам. Дори за теб сигорно е нещо лошо човек като мен да има
надежди да обича точно теб в проддължение на толкова години ! Мойте всички надежди са към теб Кати Янакиева Янгьозова
защото те обичам по най - рамантичния начин който мъж може да обича жена !
От добро семейство съм и смятам че никога няма да съжалиш че някога си ме познавала , ако някога започнеш да го правиш като
обикновен и нормален човек ! Но ти избираш да си откачена, да обиждаш !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче