.

.

понеделник, 23 декември 2013 г.

ღ Мечтая всеки ден от живота си ти Кати Янакиева Янгьозова да си част от моето семейство. И никога няма да спирам да те искам точно теб като жена. Мечтая да те целуна, мечтая семейство с теб, никога не си почувствала или осъзнавала какъв човек ти пише. Още по малко ценяла пък. За това знам всеки ден точно какво искам от живота и към какво се стремя!. Мислиш ли че моя живот е безсмислен, защо го правиш такъв и не ме признаеш като човек , не ме оцениш като такъв ? Моля. ღ



През цялата година ти точно като човек направи така че всеки ден да мисля за теб.
Просто заради постъпката си на първи Януари в началото на тази година.
Ако не на Коледа , дано на следващия Януари ти като човек да поправиш всяка една своя глупост в живота на мен и моето семейство.
Знаеш че докато съм жив този ден никога няма да го забравя.
Мечтая утре да си до мен, това неможе и няма как да стане.
Защото куп глупости си въобразяваш и не даваш шанс.
И едва ли някога би осъзнала, какви ги вършиш като човек на този свят, като личност към мен и моето семейство. Колко много гадорий си правила, колко много думи и глупости си казвала. За това просто мечтая да направиш точно ти Кати Янакиева Янгьозова... в следващите две седмици , дори то да е на първи януари.... нещо найстина добро и стойностно на този свят. Поне веднъж... точно към моето семейство. А не по този начин да зачеркваш го и мен и всичко ! Да зачеркваш от първия ден чувствата на човек и да не си му чула дори гласът , а по този долен и безобразен начин за човешко същество да си се отнесала !
Да си измислящ как неможе да бъдеш с даден човек , без да го познаваш.
Да си измисляш бременност , да си измисляш куп глупости за човек не реални, фантастични, да ги разправяш тези глупости на всеки срещнат. Не смяташ ли че е долно, че е лицемерно, че е отвратително за човек ?
Абсолютно винаги в живота си ще ти натяквам това ! Цял живот ако трябва , докато не видя нещо добро. Защото го заслужавам, не го моля или да настоявам. Ти молиш човек , да изписва всички такива чувства към твоята личност с безобразното си и отвратително , не човешко поведение което показваш към моето семейство и мен ! Което напук и съвсем съзнателно го показваш с години !


Какво означава толкова дълго време човек да ти напомня че мечтае семейство с теб точно Кати Янакиева Янгьозова ? Аз през целия си живот точно на теб ще ти го показвам , ще ти го изписвам и ще го мечтая точно с теб! Ти бъди гаднярка. Обиждай и наранявай хората.
Докато не видя лицето ти , очите ти и докато не ти кажа всичко като човек и не те спечеля или поправя нещо. Моя живот ще мине точно така и така съм избрал !
На пук на твойте възгледи, напук на твоето БЕЗБОРАЗНО поведение и направо като един чист протест към едно семейство към точно твоето ! Напук като един протест към един единствен човек на този свят на име Кати Янгьозова !
Всичко мислиш че е настоятелно ? След толкова време заслужавам да бъда настоятелен към отвратителното поведение ! Моята обич никога не е настоятелна или заповедна или на сила дате карам нещо. Ако щеш аз съм тук във всеки един ден и знаеш колко много като човек точно ти Кати Янгьозова си ме обидила. Знаеш как мечтая, как се опитвам да обичам само теб, знаеш че заслужавам мноого повече от теб. Но вместо това ти чисто и просто с времето унищожаваш.
Чисто и просто напук го правиш по най - долния човешки начин. Постъпваш по един ужасен начин който човек може да се отнесе с друг човек. И нормално е аз да настоявам промяна точно в това отношение към мен, безобразното !

Мечтая най - прекрасните деца само с теб Кати Янакиева Янгьозова !

Прошката за теб какво е Катинке ? Да продължаваш така да се отнасяш с човек ли Кати Янакиева Янгьозова ???? Каквото и да мислиш за мен, надявам се някога сама да си кажеш че не е правилно това в теб и от твоя страна. Сама да осъзнаеш колко грозно постъпваш и да ми дадеш възможност да ти покажа колко много те обичам точно теб на този свят. Колко много си изтормозвала, колко много си наранявала, не смяташ ли че е време за прошка , за доброта и за обич ??? Аз ли съм този който лишава човек от това ? Аз ще ти показвам точно тези чувства, към теб постоянно, точно мечтите за семейство- защото за мен те са нак - прекрасното нещо което може да иска човек на този свят. Не смяташ ли че аз ще ти пиша цял живот заради думите и отношението ти ? Не смяташ ли че аз търся точно добротата в теб и живея за твоята точно обич Кати Янакиева Янгьозова ?



" Бъдете хора , прощавай те и се обичай те ! Всичко друго е до време, може да се замени или да се купи. "
Моля те точно теб на този свят Кати Янакиева Янгьозова ! Моля те да бъдеш доста по добър човек и обичащ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче