.

.

четвъртък, 12 декември 2013 г.

ღ С теб Кати Янакиева Янгьозова мечтая заедно да изживеем танцът на живота си ! Спомняш ли си колко прелестна беше на 16, аз помня те ! И никога няма да забравя лицето ти, думите ти и отношението ти. Ти си всичко наречено любов и обич което искам да преживея в живота си. Надявам се да ме разбереш, моля те. Всеки ден ще ти пиша ако трябва по 3 пъти на ден. ღ

Исками се да ти кажа нещо романтично днес поне. През целия си живот ще опитвам да обичам една единствена жена и това си точно ти Кати Янгьозова !


Въобще няма да се съобрзявам с теб като с личност и човек, докато това отношение от теб продължава от Първия ДЕН !
Знам знам чудесно не цениш човек ! Не ми пука какви приятели имаш до себе си или какво мислиш за себе си. Ти ограничаваш, лишаваш от мигове и непризнаваш много повече от мен човек. Аз всеки ден ти пиша , за да виждаш колко те обичам и колко грозно е за мен това което правиш ,ти като човешко същество с хората, който не познаваш. За който си внушаваш , за който показваш безобразно отношение и маниери на поведение !
Дано някога ако продължаваш така в живота си , да имаш сили да се извиниш ! Да имаш сили да се изправиш пред мен и да признаеш поне нещичко от всичко това. Така го чувствам, така го виждам във всеки един ден от живота си ! И ще ти го напиша. Страхувай се, мрази.... бягай , крий се , измисляй си. Но ти Кати Янакиева Янгьозова винаги ще виждаш името си тук и това какво мисля, как ме боли, как чувствам. И колко много дори аз те презирам, въпреки любовта ми !
Моля те нека имам възможност да ти покажа какъв човек съм на този свят и колко много обич имам за теб. Това те моля от първия ден в който се запознах с теб, с думата Обичам. През живота си винаги ще опитвам ли опитвам точно към теб Кати Янг да покажа обичта и чувствата, намеренията и надеждите си. Изпълнен съм с вяра всеки ден , защото всеки ден те обичам безкрайно много найстина и копнея те. Моля , моля приеми и повярвай в това което сърцето ми чувства.
Моля спри така безобразно преди да си опознала човек да го зачеркваш. Не е правилно.

Мечтите ми не ти харесват в живота ти и заради това трябва да си такъв безобразен,безочлив и лицемерен човек точно ти Кати Янакиева Янгьозова към моето семейство , към мен като човек? Това са прекрасни мечти, просто зачеркваш човек-а който ги казва. От друг би ги приела сигорен съм !!! Моля те промени отношението си за всеки един следващ празник на този свят ! Желана си много, обичана си много. Липсваш много !

Няма никога да се откажа от думите и намеренията си към теб.
Ще умра , но ти като човек ще осъзнаеш колко отвратително се държиш. Дано час по-скоро сеп ромениш като човек. Каквито и приятели да имаш, каквито и гаджета да имаш точно теб искам ! Това не ми е фикс идея , никога просто не си осъзнавала чувствата и думите . Никога няма и да вникнеш в тях с чувство докато си точно ти Кати Янакиева Янгьозова такъв човек към мен и моето семейство ! Към любовта, мечтите , надеждите , искренноста ми !
Чудесно разбирам това. Чудесно ще разбера кога си се променила.... просто когато започнеш да обичаш, да си доста по - добър човек от колкото си !
Следвам те , защото си момичето което винаги съм мечтал, чудесно го знам !
Непознаваш хората около мен, но си отвратителна и към тях ! За това замисляла ли си се някога, че си същата като мен отстрани ? Само с това отношение което показваш.Само с поведението си през годините, човек може да придобие представа мноого по точно какъв човек си от мен !
Отвратително зачеркваш човек ! Безобразно ! И дори не му даваш шанс да каже нещо, да бъде разбран. Аз пиша всеки ден, но никога няма да се чувствам разбран от теб. Никога няма да чувствам че ти си прочела и една дума и си я осъзнала !
Да аз сигорно за твойте приятели съм същия ,просто никога няма да го приема. Защото за разлика от твоето поведение , аз не го правя нарочно и със замисъл. Аз не убивам хора с думите си и жестовете си, с действията си и бездействието си ! Аз не погубвам времето на човек и това за което живее !!! Аз не руша любовта в сърцата на хората,семействата , мечтите а се опитвам точно обратното. Да те усмихна, да покажа най - прекрасното от душата си. Най - искренното и чисто, да бъда добромерен ! Не като теб Кати Янг.
Просто те са заблудени хора от твоята личност. Хора чисто и просто на който не им пука за другите, като теб точно! Аз напук вярвам в теб.
Куп доброволци и добри души само на хартия,а иначе ? Може би просто с грешни представи от мен и за мен. Извинявам се. Просто прекалено обиждат.
Но човек не живее с представите си, а с чувствата си !!! Ти живееш с представите си Кати Янакиева Янгьозова за някакъв измислен психопат. Не смяташ ли че нараняваш човек с това, дори ни най - малко не се замисляш, не ти дреме ?
Ти по някакъв начин в този живот показвала ли си нещо добро към мен ? Поне добронамерено, че си толкова гаднярска към моята личност ?
Докато не видя такова нещо, никога няма да спра да вярвам.
Защото знам , че аз заслужавам много повече доброта от колкото ти си мислиш!!!
От колкото ти си въобразяваш заслужавам много повече от теб и се стремя всеки ден  да напомням, да съм постоянен и всеотдаден на това за което мечтая.
Знам какво заслужавам , знам точно че мога цял живот да те обичам по най - прекрасния и мечтан начин за който може жена да мечтае ! И аз имам сърце, моля те дай му шанс и повярвай в мен.
И никой никога неможе и няма право да ме съди, заради това че съм човек , че обичам.
Дори цял живот да изписвам името ти, това ще ти е малко за думите ти и отношението.
Ти бъди отвратителната , щом си си избрала тази роля.  Но не карай хората да си мисля че аз съм лицемерния,гадния,отвратителния за твойте грешки. Заради товйте измислици и възприеятия. Защото никога не си  ме познавала, а напротив. И всяка дума тук я заслужаваш НАПЪЛНО !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче