.

.

понеделник, 28 октомври 2013 г.

♥♥ Тъя своята обич всеки ден по-малко. Тук лека по лека я изписвам и вярвам тайничко в нещо. Може за теб да е ненормално, но за мен това е всичко в живота. Мисля си че за една единствена жена тя може да бъде някога специална. Не подритвана във времето, един боклук , неодооценявана на този свят. Дано моята обич да я видиш днес много по - добре и да спреш точно ти Кати Янакиева Янгьозова така да я незачиташ ! ♥♥

Мечтая в живота си да се съобразявам точно с една единствена жена на име Кати Янакиева Янгьозова.
Но абсолютно никога на този свят в живота си няма да се съобразя с думи като " Не те искам в живота си " или " Не искам нищо от теб " , " След като виждам мечтите ти, за какво да ти давам шанс ", " Ако съм сама и нямам приятел, мислиш ли че някога ще ти дам шанс " , " Твоята любов е отблъскваща, ангажираща, ти ме искаш за себе си " ," Защо не станеш свещенник ", " Пияна съм , много съм пияна... не ми се обяснявай в любов " и прочие ! А лъжите ти , лъже те ти от приятелите ти ? Всичко това е точно от твоята личност ! Всеки ден в живота ми, точно това ме тормози и тревожи, запълват всяка минута с подобни изрази. Разплаква ме непрекъснато и ме притеснява постоянно в живота. Кара ме да треперя...постоянно ме стряска и стресира, за това се опитвам да го променя с думите си, с обичта която имам като човешко същество на този свят ! Помня вечно във времето твойте безобразни жестове искам да го знаеш и да го виждаш всеки ден тук ! Точно твоето поведение Кати Янакиева Янгьозова ме тормози като човек ! Точно твоето отношение и думи.. моля те поправи го от днес. Моля те бъди добра и ме обичай. Найстина те обичам и те мечтая в живота си силно и това ще продължи да бъде така докато ме има на този свят. Може ли да се съобразиш с мен като човек на този свят ?


Ти имаш правото да избираш кой да обичаш на този свят, а аз нямам такова право ?
Нямам правото дори да ти покажа чувствата си нормално и да покажа обичта си напълно нормално на този свят ???
Кога точно ти Кати Янакиева Янгьозова ще си до мен ?
Кога ще мога реално да покажа чувствата и обичта, която изпитвам на този свят ?
Това искам да попитам с това си съобщение. Никога на този свят не си ми давала нормално да говоря с теб. За това реших да направя този блог в живота си, защото просто не се съобразяваш с думите си. Не се съобразяваш с човек.
Живота ми целия ли няма да зачиташ с думи подобни на горните ?
Живота ми като човек на този свят какво е точно за теб Кати Янакиева Янгьозова ?
През всички години от живота ми ли смяташ да си точно ти такъв човек Кати Янакиева Янгьозова ? - Без причина , просто ей така защото ти е хрумнало !

Без абсолютно никога да си зачитала нещо от мен като човек, без абсолютно никога да си познавала хората около мен или въобще мен самия. Аз няма как да се примеря с нещо към твоята личност !

Кога ще се съобразиш с мен като с човешко същество на този свят, с любовта ми ???
Mоже ли да те попитам това в очите като човек някога на този свят ? Защото никога нито един въпрос не съм можел да ти го задам лично право в прекрасните ти очички и да разбера отговора ! Да те почувствам , да се разберем нормално и човешки. Да се прегърнем. Мечтая те.


Аз никога не съм усещал това от теб през живота си, дори след всички твой безобразни обвинения. Не усещам , дори напротив все повече чувствам как ме незачиташ като човек.
Кога ли сълзите ми ще са от радост , а не от тъгата от не не твоята " несподелена любов " която сама си скалъпваш за мен. ( Ролята на несподелената любов ли избра за мен ей така без да ме познаваш като човек на този свят. Без дори да си дала шанс на чувствата на този свят. )
Ами от това направо незачитане от страна на човек Кати Янгьозова !!!
Грозно цениш хората ! Не само твойте родители могат да треперят, да са притеснени и загрижени на този свят. Помисли над тези думи , помисли за думите си за отношението си години наред ! Не само на този свят ти обичаш  и ти искаш да бъдеш обичана !
За мен любовта се гради както доверието с години ! А ти просто плюеш по любовта на другите ! С подобни изрази, с подобно поведение , отношение... с подобно незачитане като човек !
Игнорираш ги години наред нарочно и смяташ и се надяваш чувствата им просто да бъдат изчезнали, изстинали. Просто за да не си спомняш никога повече за тях.
Аз правя всичко това към теб , защото го чувствам точно по този начин ! И немога да се примеря като човек на този свят ! И няма.


Аз целия си живот ще дам за една мечта ! И ще ти покажа на този свят как един човек се надява ! Как един човек обича с цялото си сърце, страда заради поведението ти и вярва! Възгледите и морала ти за мен са грозни! И вярвам че ще ме оцениш час по - скоро правилно , значимо ! Вярвам че ще отредиш друга роля за мен в живота си ! Вярвам че мога да бъда най - добрия и най - стойностния човек в твоя живот ! За това мечтая, за любовта ти.
Никога не си искала да ми кажеш нещо на този свят. А същевременно смяташ че си казала всичко към мен и че си се изчерпала ! Не и аз ... аз несмятам никога да се примеря с писането към твоята личност. Защото всичко което ти като човек си ми изписвала е било безобразно и немога да го приема ! За теб говорим различни езици... а за мен ти просто неискаш да ме приемеш. За мен ние просто не говорим, защото ти никога не си казвала в действителност и една дума на глас ! Никога не си ми казвала нещо на глас , никога не си чул-а гласът ми на този свят на глас нормално.... а чудесно си преценила какви чувства изпитваш - какво безобразие ! Това точно никога няма да го приема. Просто не искаш да видиш че те обичам и си затваряш очите напълно нарочно. Напълно нарочно просто рушиш и незачиташ друг човек !
С който и човек да си гадже на този свят, колкото и приятела да имаш на този свят.
Аз винаги ще искам да се оженя за теб, ще искам да живееш с мен, ще искам да имам семейство с теб и деца точно от теб ! Ще мечтая да ме обичаш точно ти и да държа точно твоята ръка ! Винаги на този свят ще искам да си най - специалната жена и единствена.

А  когато виждам точно тези думи и си спомня за тях, ще знам че просто трябва да съм упорит и да вярвам силно в обичта си и в мечтите си. Защото знам отлично ти не си ме оценила и никога дори за мъничко не си го правила на този свят като човек !!!



Кати Янакиева Янгьозова от прекрасно семейство съм защо продължаваш да си такъв човек към мен и моето семейство. Нали семейството е най - важното в живота и е на първо място ? Тези думи няма ли да те накарат да се засрамиш като човек от постъпките си и да бъдеш добра за точно едни хора който те обичат !!!???

Знам че и ти си от прекрасно семейство, но защо си такъв човек към мен ?
Пиша ти че си безобразна и че думите ти са грозни, безстойностни, неморални, гаднярски защото точно така го чувствам и съдя от действията ти! От поведението и отношението което показваш години !
В живота си точно така ги оценям думите ти. Макар и за мен да си специален, много много важен и много обичан човек , макар и според мен да си толкова интелигентна,умна и красива ! Макар и хората най - обичаните ти и за мен да са прекрасни! Макар да не го чуваш често е точно така и така е в сърцето ми ! Мечтая до теб и аз да ги обичам, каквото и отношение да съм показвал някога е било погрешно, ако е било лошо. Извинявай. Не ме познаваш като човек на този свят !
Защо се държиш така към моята личност на този свят и към моето семейство точно така отвратително !!!



 



Обичам те Кати Янакиева Янгьозова.
И те моля да повярваш в мен като човек, както аз вярвам в теб всеки ден.
Мечтая в живота си да се съобразявам точно с една единствена жена на име Кати Янакиева Янгьозова. Мечтая и се надявам тя някога да започне да го прави към мен.
Моля те от цялото си сърце като човек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче