.

.

сряда, 30 октомври 2013 г.

♥ ♥ Любима Кати Янакиева Янгьозова мечтая и обичам те и днес като човек на този свят. Със сълзи в очите се питам ще намериш ли място и за мен в живота си ??? Копнея за разбиране, за обич от твоя страна и за добротата ти. ♥ ♥

Аз без любов немога да живея на този свят, за това пиша тук. Докато не те спечеля като човек, живота ми е просто сън на този свят ! Това е моята цел в живота ми Кати Янакиева Янгьозова. Мечтите за който съм живял, за който живея... просто немогат да се осъществят без твоя поглед, без твоята подадена ръка и мила нежност. Без твоята доброта и обич. Без твоята вяра в мен като човек.
Ти ме караш да се чувствам всеки ден буквално като труп на този свят ! Заради държанието си, ограниченията си и отношението си към мен през живота и към семейството ми. Караш ме да треперя когато мисля за любовта в душата си, за чувствата си. Караш ме да треперя всеки ден за най - скъпото си в живота, това си точно ти. Караш ме да страдам по най - жестокия начин като мълчиш и игнорираш на този свят всичко от мен като човек всячески.
Все си мисля че и аз заслужавам възможност на този свят, защото съм част от него.
Продължавам да мечтая смело за теб, продължавам да мечтая за най - прекрасното в живота си ...защото ти си единственото значимо нещо на този свят за мен момиче.
Миговете за който мечтая с теб, са просто това което искам от живота си найстина.
Искам няколко години на този свят да бъда до точно до теб и ако ще да умирам след това..... поне ще знам че са най - прекрасните ми дни.
Ако живея дълго... мечтая всеки ден да ти го подарявам за една усмивка.

Ставам от леглото и отново изписвам чувствата си в един блог, после пак лягам толкова  изпълнен с въздишки, със страдание и болка. Защото просто за теб любовта на хората не е толкова значима ! Не е това което казваш като човек на този свят и това което мислиш като човек. Моля те.
Ти не признаваш човек, дори когато е толкова влюбен. Непризнаваш човек дори ако знае точно какво иска на този свят от живота и е сигорен в чувствата си. Ти оценяш любовта му като нещо отблъскващо, непоносимо и неприятно. Просто защото недаваш шанс, не се замисляш за " любовта между хората " . За стойноста на човек .
Всеки човек на този свят може да бъде обичан и да обича нали ?

Някога Кати Янакиева Янгьозова ще поправиш ли начина по който се държиш с хората който те обичат ?
Или смяташ че аз не заслужавам, че аз не съм част от тези хора на този свят ???
Сигорно просто вече тотално нямаш планове в живота си  за мен, а мойте всички бъдещи планове са точно към теб.
За теб Кати Янакиева Янгьозова какво е любовта ми като човек на този свят, стойноста ми като човек ?
Защото за мен е всичко и аз живея и дишам всеки ден за нея ! За мен ти си всичко. За това всеки ден пиша тук, като някой " Психопат " за теб ! И това ще продължи доста дълго в живота ми и към твоята личност докато изчезна.
Всеки ден опитвам да видя да ли мога да те чуя просто, но ти просто все така незачиташ.
Докато просто изчезна на този свят, без надежди , без вярва ... без обич и мечти.


Обичам те Кати Янакиева Янгьозова само теб и те моля !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче