.

.

четвъртък, 24 октомври 2013 г.

♥ ♥ Отново и днес пиша както всеки ден към най - безобразния и гаднярски човек в живота си. Обичам те Кати Янакиева Янгьозова , но никога няма да ти простя за нищо на този свят,което си правила. Докато виждам какъв човек си към мен и семейството ми ! Към обичта ми, към мечтите ми, към всичко.... ♥ ♥

Всеки ден пиша тук, защото всеки ден мечтая и искам нещо истинско и реално точно от теб !
Преди някога да си извадиш извод за нещо свързано с мен в живота си.

Всеки един ден не смятам че ти като личност оценяш думите тук, за това ги изписвам постоянно отново и отново. Не смятам че някога би ги възприела, някога преди да дадеш шанс на човек. Вместо да си измисляш и въобразяваш.
Не смятам че човек като мен заслужава толкова отвратително поведение точно от теб Кати Янакиева Янгьозова в продължение на толкова години. Безпричина ,просто защото й харесва несподелената любов или и звучи по - хубаво. Е аз съм жив човек с куп чувства към теб, който не смята че някога си го зачитала !
Първо подари доброта , за да получиш ! Подари обич ...
Ако някога дори си възприемала нормално тези изрази, както и много други. А аз съм доста добър човек, прекалено добър към твоята личност. Просто тук показвам обичта си всеки ден. Когато човек е добър , смята че другите ще се държат добре с него.  Но просто има хора който найстина не ценят нищо в живота, визирам точно теб. Смятам дори че ти просто незаслужаваш добротата която ти възлагам и подарявам. Колкото и крайно да е и да звучи... найстина толкова ме отвращаваш като личност !!! Найстина толкова много си ме обидила като човек на този свят.
За да си толкова отвратителна към мен, към хората около мен цял един живот ! Във всеки един ден когато ти пиша и мечтая. Още от самото начало !


И никога няма да ти простя ...свързвах те с любовта във всичко свято, но май трябва цял живот да те свързвам със смъртта на един от най - значимите, невероятните и скъпи хора в живота си !
Просто защото това показваш като човешко същество.


Тук всичко винаги е насочено към един единствен човек, който просто руши всичко в света на другите! Без да се замисли,засрами или даде шанс някога. Без да говори с думи на глас и да оценя човек нормално в света. Заради пеперудките си и жалките измислици в сърцето и душата си. Заради морала си и възпитанието си като човешко същество на този свят.
Не търся някакво отмъщение или да изписвам тези думи с някакво чувство на ярост.
Просто ги изписвам за да ги виждаш и почувства, за да се засрами като човек. Да види болката която причинява, тормоз-а и очакванията ми.




Тези думи може да немогат да те накарат да се влюбиш. Но показват малка част от това колко много те презирам и колко много на този свят съм ти обиден като човек и личност. И в живота си винаги ще ти ги изписвам по един или друг начин, заедно с обичта си.
Не се съмнявай в моята обич, тя е силна и толкова искренна. Ти дори нямаш понятие какъв човек съм, а показваш колко безобразен човек може да бъде някого на този свят !
Всеки ден едно и същото писане , никога не е било никакъв вид тормоз към твоята личност !
Просто това е отново едно гениално твое хрумване, за да незачиташ човек и към това което се стреми !!! Аз ще нарека всичко това просто с една дума Протест ! Към една безобразна жена ... да с прекрасна усмивка в която съм безкрайно влюбен.

За да те уважават трябва да уважаваш, за да те ценят трябва да цениш другите.
За да те обичат трябва да обичаш.
Какво е за теб на този свят свободния избор на човек Кати Янакиева Янгьозова ?
И толкова ли лесно можеш да го игнорираш на този свят ? Да го зачеркнеш като човек който те иска, мечтае и обича!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най - грозното нещо в живота е да се подиграваш на надеждата на човек.
На очите , който мечтаят да те видят.
На сълзите от думите и отношението ти.
Иска ми се един ден в живота да разбера , не е ли едно и също и за теб това Кати Янакиева Янгьозова ....

Незнам кое е по отвратителното нещо в живота. Да виждаш ясно надеждата на човек, на едно туптящо сърце. И да се подиграваш на нея, да я зачеркваш и унищожаваш, омаловажаваш с отношението си!
Или да си дала тази надежда на човек и впоследствие да си се отметнала, също да си я зачеркнала. Също да си я омаловажила, да си се подиграла на нея с отношението си.

Извинявай, за мен в живота е еднакво. За мен в живота надеждата е всичко...и от както те виждам каква жена си Кати Янакиева Янгьозова, няма да се спра. Няма и за миг да се замисля. Защото знам че един ден , ще се отнесеш правилно. Един ден ще започнеш да зачиташ сърцето на човек, ще цениш хората в живота си, много повече.

Обичам те Кати Янакиева Янгьозова, ти си всичко което обичам в деня си. И те моля да ме погледнеш, да искаш да ме чуеш. Всеки ден поведението ти, злепоставянето , възгледите ти за любовта ме тормозят и притесняват изключително в живота.Дано да виждаш, защото ти си момичето Катинке ,което искам да целувам по челото всеки ден, всяка утрин от живота си.

.

.

Просто един спомен, едни хубави думи.

Просто един спомен, едни хубави думи.
" От предаването с Марта Вачкова " ( За да видиш картинката прекрасна и толкова сладка Кати Янг, просто я свали, обичам те! С дясно копче на нея и Save Image.)

.

.
.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

Обичам те Катинке Янакиева Янгьозова, ти си жената мечта за мен.

.

.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.

Цялата ми душа можеш да видиш тук, като отворена книга която е само за теб Кати Янгьозова.
Любовта ми, обичта ми , вярата в живота и надеждите ми. Всичко е тук само за най - специалния ми човек на този свят. Това си точно ти, така съм избрал да го покажа! Защото не даваш възможност ? Какво искаш на този свят да призная че да е достатъчно ? Греша всеки ден в който не съм те чул ! Извинявай искренно отново ! Моля те дай ми възможност, бъди част от моя живот това само искам на света. Моля те бъди част от моето семейство, обичана си. Само това искам от живота си точно теб Кати Янакиева Янгьозова да обичам истински и по най - рамнтичния начин. "Романтиката няма нищо общо с комплиментите и подаръците. Тя се проявява в това, да се грижиш за някого, да споделяш с него своите надежди и мечти. Романтиката означава да бъдеш честен и много, много влюбен." Нора Робъртс

ღ обичкана си ღ

ღ обичкана си ღ

.

.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и красива.

Най - сладкото мишленце на Земята ! Тук си толкова омацана и  красива.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

Моя живот - писане/молене към една единствена жена неразрешаваща обичта,нежноста да се случи.

.

.

Котенца за моето мошмороче